Discover the baroque city center

Discover the baroque center of Rome with your guide and follow in the footsteps of famous architects like Bernini and Borromini. Visit for example the Piazza Navona and the famous Trevi Fountain. See the Spanish Steps, which in reality turn out to not be Spanish at all! And let's not forget the beautiful Baroque churches in the city center such as the Sant'Ignazio.

Your guide knows all the places to visit in Rome. And along the way their will be stops  for a great Italian coffee or real Italian icecream!

barok 1barok2barok 3
on  24/07/2019 , 05:25:15  has  Roy   Posted this comment:

Hele leuke enthousiaste vrouw die met haar achtergrond echt over elke straat iets kan vertellen. Ik schrijf nooit een review maar dit is echt de moeite waard. Tnx Eline en wij bellen je bij het volgende tripje naar Rome zeker weer. Mvg Roy
on  06/08/2014 , 14:50:00  has  Martine  Posted this comment:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
on  01/06/2014 , 12:07:51  has  Caroline wessels  Posted this comment:

Hoi Eline,
Bedankt voor een onvergetelijk weekend in Rome! We hebben echt genoten met onze twee dochters van 11 en 13. Moe maar zeer voldaan! Een absolute aanrader, bedankt,
Erik, Caroline, Anne en Sophie
53_image.png
on  03/08/2013 , 12:07:52  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Een fantastische toer gehad met Eline, de antiektour is met een Nederlandse gids een echte aanrader, geweldig boeiend verteld, met leuke verhalen over de geschiedenis van Rome.. !!
We hebben er een fantastische dag gehad..!
33_web.png
on  18/05/2013 , 09:36:32  has  Dènis & Linda  Posted this comment:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda