Fietsen

 

Natuurlijk kunt u ook als een echte Nederlander de fiets pakken om Rome op een ontspannen manier te ontdekken.

Fiets kris kras door de binnenstad van Rome, terwijl uw Nederlandse gids u uitleg geeft over de monumenten en pleintjes waar we langs komen. De route is natuurlijk geheel op maat af te stemmen. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld wijken zoals Trastevere en het Joodse Ghetto op te nemen in een fietstocht door het centrum

 

U kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld naar de Sint Pieter te fietsen, waar we op zondag ook de Paus kunnen zien. Sportievelingen kunnen natuurlijk ook de Gianicolo beklimmen met de fiets om vervolgens van het prachtige uitzicht op Rome te genieten.

 

In een relatief korte tijdspanne, kunt u een groot deel van het centrum bekijken. Met name de zondag is een perfecte dag voor een fietstocht door het centrum van Rome, aangezien er dan minder verkeer is.

 

Er zijn op aanvraag ook fietsen voor kinderen beschikbaar en fietszitjes voor de allerkleinsten.

Natuurlijk is het ook mogelijk om E-bikes te huren (minimum leeftijd 13 jaar). 

Fiets1fiets 3fiets 2
Op  26-3-2018 , 06:00:19  heeft  Bob& Mieke  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
228_20141027_113655.png
Op  23-11-2014 , 23:38:58  heeft  yvonne veerman  het volgende geschreven:

Lieve Eline,
We hebben Rome nog mooier beleefd dankzij al jouw kennis en leuke weetjes over (de historie van) deze geweldige stad. Ook bedankt voor al je tips vooraf over restaurants etc. We hebben met vriendinnen een onvergetelijk weekend gehad.
Vriendelijke groeten van Yvonne, Anja, Karin, Anita en Anita, Geertje, Jacqueline, Lisa en Carolien uit Volendam x
Op  20-6-2014 , 00:33:41  heeft  vader en dochter (12jaar)  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Nogmaals heel hartelijke dank voor de voortreffelijke rondleidingen van vorige week! We hebben er van genoten hoe je de oudheid tot leven hebt gebracht!
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda