Fietsen

 

Natuurlijk kunt u ook als een echte Nederlander de fiets pakken om Rome op een ontspannen manier te ontdekken.

Fiets kris kras door de binnenstad van Rome, terwijl uw Nederlandse gids u uitleg geeft over de monumenten en pleintjes waar we langs komen. De route is natuurlijk geheel op maat af te stemmen. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld wijken zoals Trastevere en het Joodse Ghetto op te nemen in een fietstocht door het centrum

 

U kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld naar de Sint Pieter te fietsen, waar we op zondag ook de Paus kunnen zien. Sportievelingen kunnen natuurlijk ook de Gianicolo beklimmen met de fiets om vervolgens van het prachtige uitzicht op Rome te genieten.

 

In een relatief korte tijdspanne, kunt u een groot deel van het centrum bekijken. Met name de zondag is een perfecte dag voor een fietstocht door het centrum van Rome, aangezien er dan minder verkeer is.

 

Er zijn op aanvraag ook fietsen voor kinderen beschikbaar en fietszitjes voor de allerkleinsten.

Natuurlijk is het ook mogelijk om E-bikes te huren (minimum leeftijd 13 jaar). 

Fiets1fiets 3fiets 2
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
Op  28-10-2017 , 07:13:04  heeft  john appeldooren  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
63_IMG_0568.png
Op  28-9-2013 , 06:40:35  heeft  Van de walle  het volgende geschreven:

Beste Eline,
We willen je bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gidstoer. Het was voor ons echt een meerwaarde bij ons bezoek aan deze prachtige stad. Het was een boeiende toer op maat met veel interessante weetjes die we niet snel zullen vergeten. Om te herhalen!
Fam. Van de walle
Op  4-6-2012 , 12:56:06  heeft  Monique Nieuwenhuis  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!

Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)

groet,
Monique en Tijn