Fietsen

 

Natuurlijk kunt u ook als een echte Nederlander de fiets pakken om Rome op een ontspannen manier te ontdekken.

Fiets kris kras door de binnenstad van Rome, terwijl uw Nederlandse gids u uitleg geeft over de monumenten en pleintjes waar we langs komen. De route is natuurlijk geheel op maat af te stemmen. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld wijken zoals Trastevere en het Joodse Ghetto op te nemen in een fietstocht door het centrum

 

U kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld naar de Sint Pieter te fietsen, waar we op zondag ook de Paus kunnen zien. Sportievelingen kunnen natuurlijk ook de Gianicolo beklimmen met de fiets om vervolgens van het prachtige uitzicht op Rome te genieten.

 

In een relatief korte tijdspanne, kunt u een groot deel van het centrum bekijken. Met name de zondag is een perfecte dag voor een fietstocht door het centrum van Rome, aangezien er dan minder verkeer is.

 

Er zijn op aanvraag ook fietsen voor kinderen beschikbaar en fietszitjes voor de allerkleinsten.

Natuurlijk is het ook mogelijk om E-bikes te huren (minimum leeftijd 13 jaar). 

Fiets1fiets 3fiets 2
Op  26-3-2018 , 06:00:19  heeft  Bob& Mieke  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
Op  25-3-2017 , 09:39:56  heeft  marcel roeleveld  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op  11-4-2014 , 11:35:20  heeft  Michiel Minderhoud  het volgende geschreven:

Beste Eline, je hebt ons verblijf in Rome tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Dank voor je geweldige uitleg in het Colosseum, het. Forum Romanum en het Vaticaan. Het was super!

Michiel en Marjolein Minderhoud
35_IMG_2898.png
Op  20-5-2013 , 02:33:44  heeft  Vosch Chris  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut
Op  16-8-2012 , 10:58:38  heeft  Bo Schrauwen  het volgende geschreven:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo