Cycling

One of the ways to explore Rome is by bike. See the center of Rome in a relaxed way, while still enjoying the warm weather. While cycling your guide will explain about the monuments and squares you pass along. We can stop at any site for a closer look, or take a break on the many wonderfull terraces.

You can choose for example to go to the St. Peter's, where on Sunday we can see the Pope preach. Sportsmen and women can also climb the Gianicolo by bicycle and then enjoy it's magnificent sights of Rome.

In a relatively short time, you can see much of Rome. Sunday in particular, is a perfect day for a bikeride through Rome, since there is less traffic.

Fiets1fiets 3fiets 2
on  04/07/2015 , 11:55:56  has  alice Kroon  Posted this comment:

Hoi Eline,

Ik wil je graag bedanken voor de 4 uur durende rondleiding door het Colosseum. We hebben veel geleerd en we hebben heel veel informatie gekregen van je. je verteld het allemaal heel leuk. Ook mijn meiden vonden het super. Ik ga je ook aan iedereen aanraden.

Bedankt voor alles
ciao
on  15/09/2014 , 13:13:19  has  familie van Steen  Posted this comment:

Beste Eline, we hebben genoten van jouw enthousiasme over het Colosseum, het antieke Rome en als afsluiter Vaticaanstad. Met onze 4 kinderen tussen 10 en 16 jaar heb je ons allemaal weten te boeien. Een mooie herinnering!! Bedankt familie van Steen
on  21/06/2014 , 02:25:00  has  Jos Rath  Posted this comment:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
on  11/05/2014 , 05:35:21  has  Philip en Jeanine  Posted this comment:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn