Entreekaarten

 

Om een lange rij te vermijden of u een plaatsje te verzekeren, is het zeker in het hoogseizoen verstandig om uw entreekaarten van te voren aan te schaffen. U kunt dit heel eenvoudig via internet doen. Let op; bijna alle entreekaarten zijn tegenwoordig nomimaal. Vult u dus uw officiele namen in zoals op het paspoort/ID-kaart. U dient deze ook te tonen bij de entree. 

 

Vaticaanse Musea:

 

https://biglietteriamusei.vatican.va/musei/tickets/

Kiest u hier voor 'admission tickets'.

 

Kaarten voor volwassenen kosten 25,00 euro per persoon, inclusief reservering. Voor kinderen tussen de 6 en 18 jaar is er een gereduceerd tarief van 13,00 euro inclusief reservering. Er is geen korting voor 65+.

Studenten t/m 26 jaar, krijgen op vertoon van hun studentenpas ook korting.

De kaarten gaan op datum en tijd. 

NB; het is niet toegestaan om de musea met grote rugzakken en/of paraplu's te betreden. Let u ook op gepaste kleding!

 

Colosseum en Forum Romanum:

http://www.coopculture.it/en/colosseo-e-shop.cfm

Kaarten inclusief reservering kosten 18,00 per persoon. Er is geen korting voor 65+

Kinderen onder de 18 jaar zijn gratis. Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, betalen 4,00 per persoon (incl. reserveringskosten)

De kaarten komen 30 dagen voor datum online en gaan op datum en tijd. 

 

Galleria Borghese:

www.galleriaborghese.it

 

Palazzo Valentini:

http://www.palazzovalentini.it/index.php?lang=eng

 

214_20140519_120847.png
Op  29-7-2014 , 02:01:15  heeft  Annejet de Blécourt  het volgende geschreven:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
63_IMG_0568.png
Op  28-9-2013 , 06:40:35  heeft  Van de walle  het volgende geschreven:

Beste Eline,
We willen je bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gidstoer. Het was voor ons echt een meerwaarde bij ons bezoek aan deze prachtige stad. Het was een boeiende toer op maat met veel interessante weetjes die we niet snel zullen vergeten. Om te herhalen!
Fam. Van de walle
Op  8-4-2013 , 03:27:37  heeft  Nancy Van de Velde & Sven Matthyssens  het volgende geschreven:

Hey Eline,
We hebben een super verlof gehad.
Je hebt ons heel wat laten zien en heel veel informatie gegeven. Ik en Sven vonden jou enorm goed in het gidsen. Je vertelde ons héél veel en heel vlot. Het was super aangenaam om met jou doorheen Rome te trekken. Ik zal jou zeker aanbevelen als gids. Veel succes met het verdere gidsen en veel plezier met Georgia.
Op  4-6-2012 , 12:56:06  heeft  Monique Nieuwenhuis  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!

Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)

groet,
Monique en Tijn
5_P1120258.png
Op  29-4-2012 , 23:36:24  heeft  Peet en Elly van Os   het volgende geschreven:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os