Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
Op  4-6-2019 , 23:59:24  heeft  Casper Troost  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Dank voor de rondleidingen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en ondanks dat we de rondleiding al een keer gedaan hadden, hebben we toch weer nieuwe dingen geleerd over het Colosseum en het Vaticaan. Je weet er duidelijk veel van en het is goed te merken dat je enthousiast bent over hetgeen je vertelt. Dank daarvoor!
Op  26-7-2015 , 01:54:08  heeft  Albert, Gina en Selina  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  2-5-2014 , 04:47:54  heeft  Marlou wens  het volgende geschreven:

Bedankt voor de leuke rondleiding (29-4) door het Colosseum en Forum Romanum. Het oude Rome herleeft door jouw manier van vertellen. Was ook zeer geslaagd voor onze jongens van 9 en 14. Kan het iedereen aanbevelen. Bij een volgend bezoek aan Rome weten we je weer te vinden!
Op  3-3-2014 , 12:49:28  heeft  Martijn Martens  het volgende geschreven:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn