Golfwagentjes

 

Een nieuwe manier om het centrum van Rome te ontdekken! Zeer geschikt voor personen die iets minder goed ter been zijn, maar natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk en comfortabel. En vergeet niet: milieuvriendelijk genieten

Ontdek met uw Nederlandse gids het historisch centrum zoals de Trevifontein en de Spaanse Trappen, of bekijk de Antieke Oudheid zoals het Colosseum en de thermen van Caracalla. Natuurlijk kan er naar wens gestopt worden om de monumenten van dichterbij te bekijken of om gewoon een lekker kopje koffie te drinken.

De electrowagentjes zijn ook uitermate geschikt om de heuvels van Rome te bezoeken. Rijd bijvoorbeeld naar de Aventijn of Celio heuvel en geniet van de rust die daar nog heerst.

De driver dient te beschikken over een geldig autorijbewijs of er kan gekozen voor een chauffeur. Zeker bij rondritten in het centrum raad ik een chauffeur aan.

De golfwagentjes zijn er voor 4-, 6,- en 8-personen. Het is mogelijk om meerdere wagentjes te huren, zodat u ook met een wat groter gezelschap op pad te gaan.

 

 

golf1golf2golf3
318_IMG_9248.png
Op  20-6-2017 , 11:10:12  heeft  Eric Kouters  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
Op  26-7-2015 , 01:54:08  heeft  Albert, Gina en Selina  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  14-10-2013 , 12:03:47  heeft  Drein Anne-Marie Coen en desiree  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
Op  4-6-2012 , 12:56:06  heeft  Monique Nieuwenhuis  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!

Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)

groet,
Monique en Tijn