Golfwagentjes

 

Een nieuwe manier om het centrum van Rome te ontdekken! Zeer geschikt voor personen die iets minder goed ter been zijn, maar natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk en comfortabel. En vergeet niet: milieuvriendelijk genieten

Ontdek met uw Nederlandse gids het historisch centrum zoals de Trevifontein en de Spaanse Trappen, of bekijk de Antieke Oudheid zoals het Colosseum en de thermen van Caracalla. Natuurlijk kan er naar wens gestopt worden om de monumenten van dichterbij te bekijken of om gewoon een lekker kopje koffie te drinken.

De electrowagentjes zijn ook uitermate geschikt om de heuvels van Rome te bezoeken. Rijd bijvoorbeeld naar de Aventijn of Celio heuvel en geniet van de rust die daar nog heerst.

De driver dient te beschikken over een geldig autorijbewijs of er kan gekozen voor een chauffeur. Zeker bij rondritten in het centrum raad ik een chauffeur aan.

De golfwagentjes zijn er voor 4-, 6,- en 8-personen. Het is mogelijk om meerdere wagentjes te huren, zodat u ook met een wat groter gezelschap op pad te gaan.

 

 

golf1golf2golf3
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  30-4-2014 , 07:29:16  heeft  Hein, Esther & Elise  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

We zijn net terug uit Rome en genieten nog na van al het moois dat we daar gezien hebben. We willen je bedanken voor de boeiende rondleiding die je ons hebt gegeven (met een kleine groep)door het Colosseum en over het Forum Romanum. Je bent een fantastisch vertelster en weet jong en oud te boeien met jouw grote kennis van het oude Rome. Het was een erg leuke ochtend voor ons drie en we bevelen je graag bij anderen aan!

Groetjes,
Hein, Esther en Elise
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda
21_Colosseum.png
Op  19-9-2012 , 08:38:56  heeft  Jordan en Suzanne van Bergen  het volgende geschreven:

We hebben Eline 3 dagen als gids in Rome gehad en dat is ons prima bevallen. Wij kunnen Eline aanraden als persoonlijke gids in Rome. Veel kennis, feiten, verhalen, etc. die je tot je krijgt tijdens het ontdekken van Rome.
5_P1120258.png
Op  29-4-2012 , 23:36:24  heeft  Peet en Elly van Os   het volgende geschreven:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os