Golfwagentjes

 

Een nieuwe manier om het centrum van Rome te ontdekken! Zeer geschikt voor personen die iets minder goed ter been zijn, maar natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk en comfortabel. En vergeet niet: milieuvriendelijk genieten

Ontdek met uw Nederlandse gids het historisch centrum zoals de Trevifontein en de Spaanse Trappen, of bekijk de Antieke Oudheid zoals het Colosseum en de thermen van Caracalla. Natuurlijk kan er naar wens gestopt worden om de monumenten van dichterbij te bekijken of om gewoon een lekker kopje koffie te drinken.

De electrowagentjes zijn ook uitermate geschikt om de heuvels van Rome te bezoeken. Rijd bijvoorbeeld naar de Aventijn of Celio heuvel en geniet van de rust die daar nog heerst.

De driver dient te beschikken over een geldig autorijbewijs of er kan gekozen voor een chauffeur. Zeker bij rondritten in het centrum raad ik een chauffeur aan.

De golfwagentjes zijn er voor 4-, 6,- en 8-personen. Het is mogelijk om meerdere wagentjes te huren, zodat u ook met een wat groter gezelschap op pad te gaan.

 

 

golf1golf2golf3
431_IMG-20190514-WA0038.png
Op  3-6-2019 , 00:20:09  heeft  Bootsman, de Boer, Bond  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
Op  3-5-2018 , 02:09:16  heeft  Vranken   het volgende geschreven:

Beste Eline,

We genoten van een 'super'rondleiding in Rome. U praat zeer vlot en rustig en spreekt heel duidelijk. U houdt tevens rekening met de persoonlijke achtergrond van de toeristen om nog extra info te geven en u houdt ten zeerste rekening met hun desiderata . U bezit een zeer uitgebreide kennis. Het was heel boeiend en de tijd vloog voorbij. Op korte tijd hebben we op een aangename wijze Rome bezichtigd , zelfs bezienswaardigheden waar wij niet direct aan gedacht hadden. U voorstel om met een e-car samen met u Rome te bezichtigen was een uitmuntend idee! We hebben zeer veel kennis opgedaan en genieten nu nog na van deze bijzonder aangename rondleiding . Bedankt voor deze unieke ervaring, het was een werkelijke meerwaarde! Vriendelijke groeten en wie weet tot een volgende keer.
Théo, Maggy, Eveline, Niels en Mirte
Op  25-3-2017 , 09:39:56  heeft  marcel roeleveld  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op  4-7-2015 , 11:55:56  heeft  alice Kroon  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Ik wil je graag bedanken voor de 4 uur durende rondleiding door het Colosseum. We hebben veel geleerd en we hebben heel veel informatie gekregen van je. je verteld het allemaal heel leuk. Ook mijn meiden vonden het super. Ik ga je ook aan iedereen aanraden.

Bedankt voor alles
ciao
Op  29-6-2015 , 05:55:44  heeft  Anneloes Groen  het volgende geschreven:

Eline, dank je voor de geweldige dag die je ons hebt bezorgd. Colosseum, het Forum, een perfecte lunchlocatie en sightseeing per golfkarretjes. Het was voor de hele groep echt heel leerzaam en leuk. Veel dank en graag zien we je nogmaals in Rome! Hartelijke groet, Anneloes Willem Evelijn Noor Gaius Kleis Pip en Menno.