Golfwagentjes

 

Een nieuwe manier om het centrum van Rome te ontdekken! Zeer geschikt voor personen die iets minder goed ter been zijn, maar natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk en comfortabel. En vergeet niet: milieuvriendelijk genieten

Ontdek met uw Nederlandse gids het historisch centrum zoals de Trevifontein en de Spaanse Trappen, of bekijk de Antieke Oudheid zoals het Colosseum en de thermen van Caracalla. Natuurlijk kan er naar wens gestopt worden om de monumenten van dichterbij te bekijken of om gewoon een lekker kopje koffie te drinken.

De electrowagentjes zijn ook uitermate geschikt om de heuvels van Rome te bezoeken. Rijd bijvoorbeeld naar de Aventijn of Celio heuvel en geniet van de rust die daar nog heerst.

De driver dient te beschikken over een geldig autorijbewijs of er kan gekozen voor een chauffeur. Zeker bij rondritten in het centrum raad ik een chauffeur aan.

De golfwagentjes zijn er voor 4-, 6,- en 8-personen. Het is mogelijk om meerdere wagentjes te huren, zodat u ook met een wat groter gezelschap op pad te gaan.

 

 

golf1golf2golf3
200_images.png
Op  19-6-2014 , 06:58:44  heeft  Restaurant Oliva  het volgende geschreven:

Eline, erg bedankt voor het delen van je kennis met ons. We hebben erg genoten van je verhalen over Rome en je culinaire adviezen. Het was Super!
Namens al het personeel van Restaurant Oliva uit Rotterdam.
Alex Verburg
35_IMG_2898.png
Op  20-5-2013 , 02:33:44  heeft  Vosch Chris  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut
Op  8-5-2013 , 03:52:30  heeft  Natasja  het volgende geschreven:

Een rondleiding met Eline als Nederlandstalige gids in het Colosseum en op het Forum Romanum is echt een aanrader als je met kinderen in Rome bent. Zeker het Forum vraagt om deskundige uitleg, anders zie je toch vooral veel brokstukken zonder context. Mijn zoon is 11 jaar en hij heeft echt genoten en hing aan haar lippen. Eline wist het allemaal heel levendig te beschrijven en met leuke details zodat wij echt een goeie indruk kregen hoe het leven er een paar duizend jaar geleden uitzag. Het was allemaal zo leuk, interessant en gezellig dat we nauwelijks last hadden van de regenbui die gelukkig 's middags stopte. Dankjewel, Eline, jouw rondleiding was een hoogtepunt van onze reis! En leuk dat we je op het vliegveld weer tegenkwamen voor een gezamenlijk ontbijtje ;-)
Op  8-4-2013 , 03:27:37  heeft  Nancy Van de Velde & Sven Matthyssens  het volgende geschreven:

Hey Eline,
We hebben een super verlof gehad.
Je hebt ons heel wat laten zien en heel veel informatie gegeven. Ik en Sven vonden jou enorm goed in het gidsen. Je vertelde ons héél veel en heel vlot. Het was super aangenaam om met jou doorheen Rome te trekken. Ik zal jou zeker aanbevelen als gids. Veel succes met het verdere gidsen en veel plezier met Georgia.
5_P1120258.png
Op  29-4-2012 , 23:36:24  heeft  Peet en Elly van Os   het volgende geschreven:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os